środa, 25 czerwca 2014

Księga Gości

Na wystawę przygotowaliśmy Księgę Gości, do której każdy mógł się zapisać swoje wrażenia po wycieczce. Oto niektóre wpisy z niej:




Bardzo dziękuję za chwile spędzone na lekcji „żywej historii” przygotowanej przez młodzież i pedagogów szkoły gimnazjalnej w Wiżajnach.
Małgorzata Danielewicz, Świetlica Gminna w Wiżajnach

Bardzo dziękuję za wspaniałą lekcję historii. Cieszę się, że mogłam w niej uczestniczyć. Jestem wdzięczna klasie I gimnazjum, Pani Adeli Rawinis oraz Pani Bożenie Głosek i całej Radzie Pedagogicznej za organizację.
Krystyna Gałażyn, GOPS Wiżajny

Bardzo dziękuję młodzieży i opiekunom za bardzo ciekawą i pouczającą prezentację.
Elżbieta Zajączkowska-Sinn

Cieszę się, że młodzież zagłębia się i przekazuje dzieje naszej miejscowości. Dziękuję serdecznie.
Elżbieta Pogorzelska

Bardzo się cieszę , że mogłam uczestniczyć w tym projekcie. To piękna lekcja żywej historii, pamięć, która powinna być zachowana jak najdłużej.
13.06.2014 r. Alicja Zajączkowska, Biblioteka Wiżajny

Dziękuję za przygotowanie tak wspaniałej lekcji historii.
Joanna Balcer

Dziękuję za bardzo ciekawą lekcję której wcześniej nie znałam.
Małgorzata Rozmysłowska

Dziękuję bardzo za przygotowanie pięknej lekcji „ żywej historii” pani Adeli Rawinis i młodzieży z I klasy gimnazjalnej i pogłębienie mojej wiedzy na temat miejscowości w której mieszkam i żyję.
Dziękuję Halina Liszewska.

Bardzo ciekawa wycieczka krajobrazowo-historyczna. Pouczająca dla mnie osobiście, ponieważ nie jestem rdzennym mieszkańcem Wiżajn. Interesujące są informacje o historii okolicy w których teraz mieszkam.

Jadwiga Bagińska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz